36981
Book
In basket
Pedagogika wczesnoszkolna - kluczowe problemy to wartościowe i znaczące dla nauczycieli przesłanie nowego myślenia o dziecku i jego uczeniu się, z wyraźnym wskazaniem na szczególność w nim roli nauczyciela. W natłoku bodźców, w hałasie słów i obrazów, jakie towarzyszą rozwojowi człowieka, nauczyciel w interpretacji Autorki - powraca niejako do swej właściwej roli - tłumaczącego, co niezrozumiałe, odkrywającego, co zakryte, przypominającego, co zapomniane, a nade wszystko stwarzającego klimat i środowisko do edukacyjnej aktywności ucznia [...]. Problematyka publikacji odnosi się do podstawowych założeń edukacyjnych: wykorzystania najnowszych badan psychologiczno-pedagogicznych i socjologicznych w edukacji elementarnej; projektowania edukacji na czas obecny i na przyszłość z wykorzystaniem różnorodnych modeli; koncentrowania się na problemach i aplikacjach alternatyw; modyfikacji refleksji nad jakością edukacji i zmiany schematów działania przyjętych w dotychczasowych rozwiązaniach edukacyjnych […]. Publikacja wpisuje się w szczególnie wartościowy nurt analiz i rozważań nad współczesną edukacją dziecka. Z recenzji dr hab. Eugenii Rostańskiej, prof. nadzw. WSB w Dąbrowie Górniczej (Z okł.).
Availability:
Biblioteka Główna Charłupia Mała
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again